Audition untuk the Amazing Race Asia baru berlangsong dan obviously I tak dapat.
"you're too zach, we're looking for someone like Lautner"
yeah yeah go ahead and discriminate.
and so, I terfikir, kenapa I takkan menang the amazing race asia.
1) Ala, tak nak miss Bawang putih Bawang merah.
Orang pergi berlari, racing sana sini. I tidak, I'd rather stay at home and watch Bawang putih bawang merah. Kalau I ada kat europe, I akan cari cybercafe yang terdekat untuk menonton video streaming crita tersebut.
Pada waktu malam, sibuk orang cuba mencari stop seterusnya, jika terserempak kedai mamak, I akan stop untuk menonton Akademi Fantasi. Everyone's busy racing, I sibuk menangis kerana Johnny atau Zam terkeluar dari AF. Menuju Puncak Yo.
2) How much, I love you, rice* (di bawah ada explaination, in case u guys dont understand).
Kat mana I nak cari kedai jual nasi kat Switzerland ni Yo. Biasalah, I kan yang akan mati tu if tak makan nasi?
Last last bawa beras sekali.
Everyone's busy racing, I sibuk memasak nasi berbackground kan pergunungan elps.
Baru terasa seperti Jamie Oliver. no? A dream come true. awesomeness.
Hopefully kat europe atau other countries ada serve sambal belacan or tempoyak.
3) Bunyik banyak
Bila dapat sebuah task, I akan cakap "ISK, task apa ni? tak nak buatlah. Penatlah. Pointless la task ni". (azhar roslan, 2010).
then I pergi minum kopi kat espresso bar di Italy, hoping that the producers of the Amazing Race Asia terlupa yang I tak buat task tu lagi. That sounds like a plan.
4) Tak di sediakan moto rxz.
I akan kalah sbb moto rxz tak disediakan masa buat task. I paling hebat bila menunggang rxz. Superman, Spiderman, semua I boleh
5) Ala, confirm tak leh punya. Tak payah la. Tido lagi baik
Ye la, ada ke task suruh I cari Ayam kat Venice? Apa ke gila tu? memang tak kan jumpa la kan. So tak yah la. Biar je lah dorang pergi. Lagi pun I takut nak cuba benda baru ni.
Ni adalah I. I cakap pasal diri I tau.
Next season I nak try lagi, tp first, I kena tukar mindset I.
aha.
* dari atas.
We'll miss you din!
GOODNIGHT MALAYSIA!
April 10, 2010
March 1, 2010
February 14, 2010
Jauh di mata, dekat di hati.
Since sem baru dah start ni, I seldom see my dad.
So one day, I cuba jadi anak yang baik, yang ingatkan Ibu bapa kerana sesungguhnya, syurga di bawah tapak kaki ibu.
So I called him.
"Hello?"
" Eh asal call ni? I'm still alive. Tak mati lagi ni"
nice.
Goodnight Malaysia!
So one day, I cuba jadi anak yang baik, yang ingatkan Ibu bapa kerana sesungguhnya, syurga di bawah tapak kaki ibu.
So I called him.
"Hello?"
" Eh asal call ni? I'm still alive. Tak mati lagi ni"
nice.
Goodnight Malaysia!
February 11, 2010
hot hot heat. #2.
Adik I sampai, so I pun naik.
The weather was awesome, so adik2 I tak pasang penghawa dingin dan membuka tingkap kereta merasa breeze petang yang sejuk tp panas skit tak panas sangat tapi still panas lah.
I duduk di belakang, adik lelaki I teman adik perempuan yang yang memandu kereta.
"Pasang air-cond boleh tak?"
"ok" jawab adik lelaki I sambil sibuk mencari CD untuk di pasang ke radio.
CD di pasang. Penghawa dingin masih belum di pasang.
"Air-cond, please?"
"Jap lah" still bz mencari track di dalam CD itu.
I pun tunggu.
Music di mainkan.
"Damn you's a sexy beach, sexy beach"
I panas, dah la lagu mcm bongok.
"Panas weh, pasang air-cond boleh tak?"
"Ni kan Akon? Nak lagu yang manaa?"
I blame the Illuminati for this.
GOODNIGHT MALAYSIA!
The weather was awesome, so adik2 I tak pasang penghawa dingin dan membuka tingkap kereta merasa breeze petang yang sejuk tp panas skit tak panas sangat tapi still panas lah.
I duduk di belakang, adik lelaki I teman adik perempuan yang yang memandu kereta.
"Pasang air-cond boleh tak?"
"ok" jawab adik lelaki I sambil sibuk mencari CD untuk di pasang ke radio.
CD di pasang. Penghawa dingin masih belum di pasang.
"Air-cond, please?"
"Jap lah" still bz mencari track di dalam CD itu.
I pun tunggu.
Music di mainkan.
"Damn you's a sexy beach, sexy beach"
I panas, dah la lagu mcm bongok.
"Panas weh, pasang air-cond boleh tak?"
"Ni kan Akon? Nak lagu yang manaa?"
I blame the Illuminati for this.
GOODNIGHT MALAYSIA!
February 2, 2010
hot hot heat.
2 days ago, I pergi jogging, cuba jadi lebih fit dari Zac Efron, supaya rupa I lain sedikit dari Zac Efron dan orang will stop calling me Zac Efron. Annoying tau tak?
Setelah habis jog sampai titik peluh pun dah tak boleh keluar, I called my sister. Asked her to pick me up.
Dia pun sampai.
Happy Ending.
GOODNIGHT MALAYSIA.
Setelah habis jog sampai titik peluh pun dah tak boleh keluar, I called my sister. Asked her to pick me up.
Dia pun sampai.
Happy Ending.
GOODNIGHT MALAYSIA.
January 28, 2010
Emo Ti Kon.
Yes, I tau semua perempuan mahu kan U, tapi U tak perlu nak poyo ngan I. I lalu je U pun dan dan nak lalu. Bila I tak lalu, tak der pulak U nak sibuk sibuk jalan depan I. I tau la U ni kononnya jejaka fantasi setiap wanita. Tak perlu U nak poyo poyo.
I tau, orang kata u hot la apa la. tapi tak payah U nak poyo depan I. I duduk jauh dari U, tak kacau U pun. Tp bila I pandang U, U tengah pandang I. Pe hal weh?
Please Please Please, kamu jangan poyo la mat.
U main main rambut U smua. Rileks la Bro. I pun ada rambut kot, bukan U sorang je. U ingat U Zac Efron ke? I la Zac Efron. U tersenyum senyum kat I. U ingat I gay ke?
I sakit hati la. Dia ingat dia hot sangat? Terkinja kinja depan I, tersenyum senyum depan I.
Lalu I simpan cermin.
Lega.
Goodnight Malaysia.
I tau, orang kata u hot la apa la. tapi tak payah U nak poyo depan I. I duduk jauh dari U, tak kacau U pun. Tp bila I pandang U, U tengah pandang I. Pe hal weh?
Please Please Please, kamu jangan poyo la mat.
U main main rambut U smua. Rileks la Bro. I pun ada rambut kot, bukan U sorang je. U ingat U Zac Efron ke? I la Zac Efron. U tersenyum senyum kat I. U ingat I gay ke?
I sakit hati la. Dia ingat dia hot sangat? Terkinja kinja depan I, tersenyum senyum depan I.
Lalu I simpan cermin.
Lega.
Goodnight Malaysia.
January 20, 2010
Pick up line percuma hari ini.
"I love you"
"Why do you love me?"
"You're special, u're parents must be retarded"
-radzi inspired.
Goodnight Malaysia.
"Why do you love me?"
"You're special, u're parents must be retarded"
-radzi inspired.
Goodnight Malaysia.
Subscribe to:
Posts (Atom)
